יום שבת, 4 בפברואר 2017

נגמרו התירוצים גם הילדים עושים בזכות קולון




מכירים את ההצטברות של הכביסות? כל יום אומרת טוב מחר אני חייבת לכבס ולאט לאט פתאום את רואה הצטברות של כביסה.
ומה עושה את הכביסה אצלי בבית רק אני לכי תסבירי איך לשים ואיפה לשים את ההאבקה איך להפעיל  אופס נשפך האבקה או הג'ל לרצפה ונזל לי ושוב ושוב דיייי נמאס בסוף את עושה את הכביסה.

זהו מצאתי פתרון גם הילדים יכולים לעזור לי ולחסוך לי זמן יקר עם סטריפים לכביסה קולון.
זהו נגמר התירוצים לא יודעים לא הבנו ישששששש.

 






חדש קולון סטריפים קומפקטים לכביסה אשר מתמוססים במים לשימוש נוח במיוחד.
לוקחים סטריפ שלם מפרידים לסטריפ אחד שחוצים אותו, להכניס לתוף כשהוא ריק, להוסיף עליו את הבגדים ולהפעיל את המנוחה.
נכון שזה קלללל? כביסה נקייה בקלי קלות.


סטריפ אחד לכביסה
2 סטריפים לכביסה מלוכלכת במיוחד

החבילה מכילה 16 סטריפים עד 16 כביסות



מתאים לכביסה במים חמים או קרים.
מתאים לכל מכונות הכביסה.













אין תגובות: