יום רביעי, 2 באפריל 2014

ערב בישול בסגנון מאסטר שף עם זכרון מנחם

הוזמנתי לערב מרגש של עמותת זכרון מנחם על שם הבן מנחם ארנטל ז"ל אשר סבל ממחלת הסרטן במשך שנים רבות, ההורים מירי וחיים ארנטל במהלך השנים שמנחם ז"ל נאבק החליטו להקים עמותה אשר תעזור להורים אחרים להתמודד ולתמיכה.

עמותת זכרון מנחם עמותה אשר היא לב אחד והאמונה שלה -תודה על הזכות שאתה נותן לי לתת.
השוני בעמותה זו היא ההרגשה והנתינה ששונה מעמותות אחרות, עם מחשבה טהורה ונקיה אשר נותנים בלי לדרוש והכינוי שלהם הוא זמזם.
עמותת זכרון מנחם עוסקת בגלגל החיים שנותנים מכל הלב.
עמותה לחולי סרטן לבוגרים בגיל 30-20 אשר לא מעניינים אף אחד ולא מתייחסים אליהם למרות הסבל הגדול והטיפולים שהם עוברים בגלל שהם גדולים ומבוגרים ואז מתנתקים מהם כאילו הם מדבקים,
ולכן עמותת זכרון מנחם מיוחדת לקבוצה בגילאים אלו.
העמותה מקבלת תרומות ולוקחת את הבוגרים למחנות קיץ, לפעיליות שונות מפתיעות ומיוחדות שיהיה להם כיף והמטרה להשכיח לפחות ליום אחד את כל הסבל שהם עוברים.

כך עלה הנושא מאסטר שף עם השפים והרעיון לחבר שפים עם חולים.
שפים התנדבו לבוא לאירוע ואנשים ששמעו על האירוע הציעו את עצמם בתרומות לאוכל ולכל מה שצריך שיהיה להם אירוע בלתי נשכח וחוויה כיפית ומיוחדת.

אריאלה פיקסלר אלון יזמה את האירוע ומתנדבת בעמותה שעוזרים ומשתתפים בפעילויות וארגון ובתמיכה לבוגרים שבעמותה.

באירוע דן גורמה בתל אביב היו מעל 12 שפים אייל שני, מידן סיבוני, יוסי שטרית, אבי ביטון, אוהד אמזלג, יואב בר, שאול בן אדרת, אוראל קימחי, בועז צאירי, דודו ביטון, עמיר אילן, דניאל זך, אריק ברגר, מאיה רביבו, שירה דגן, בינו גבסו ואפרת ליבפרוינד, וכן צלמי המזון איל קרן ואורית אלפסי. 

באירוע הקימו עמדות שבכל עמדה היה שף אחר עם בוגרי עמותת זכרון מנחם שבישלו יחד עם השפים. לרגע זה הם שכחו מכל מה שעברו ועוברים והרגשנו במקום רק שמחת חיים ואושר אשר גרם להם לשכוח לזמן מה את כל מה שעוברים.

היו פעילויות גדולות כמו למשל אירוע של פנטן שבו תרמו שיער פתח בפני עמותת זכרון מנחם פתח להעניק לכל חולת סרטן מישראל בכל גיל פאה איכותית משער טבעי חינם.

עמותת זכרון מנחם פתוחה לכל מי שצריך תמיכה ועזרה בלב רחב ובזרועות פתוחות יקבלו וישמחו לעזור.
לכל מי שיש אפשרות לעזור בכל דרך מוזמנים לעזור.
לתרומות ופרטים: 02-6433001
או באינטרנט:  http://www.zichron.org
או בפייסבוק:https://www.facebook.com/zichronmenachem

אין תגובות: