יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

סבוקלם עכשיו העור שלי נראה טוב



בחורף הקור מייבש את העור גורם לעור מגורה ואדמומי 
אני החלטתי להתנסות במוצרי סבוקלם - סבון פנים וקרם פנים 
מבטיחה לחזור עם תוצאות ולספר איך עור הפנים שלי. 
לאחר מספר ימים שהתנסתי בסבון פנים וקרם הפנים, הפנים נראות יותר מוארות, נקיות ומגע עורי רך יותר.
העור פחות יבש, פחות אדמומי.
אני מרוצה מאוד במיוחד עד שאני מוצאת את הקרם המתאים לי.
העור שלי עדין מאוד ורגיש ישר אני מרגישה עם יש שינוי בעור.

סבון פנים-




סבון פנים עדין במיוחד, מתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה.
מכיל רכיבי ניקוי נטולי סולפאטיים אשר מופקים מדגני תירס ועצי קוקוס אשר משפיעים על העור.
רכיבים אלו מאפשרים לשימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי.
הסבון מסיר ביעילות איפור, לכלוך ובוהק שומני ומותיר את העור רך, נקי ורענן.
הסבון מעושר באצות ים אשר גורמות לריכוך ושמירה על גמישות העור ותמצית של פרחי קמומיל מרגיעים את העור.
היפואלרגני, ללא שמן מינרלי, ללא פארבנים, לא נוסה על בעלי חיים, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש

תכולה של הסבון 150 מ"ל
מחיר 69.70-70 ש"ח


קרם פנים-



  

קרם פנים לחות אקטיב להרגעת עור אדמומי, רגיש ומגורה
נוסחה משופרת, דלת שומן, המרגיעה עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות.
הקרם עדין ונספג מהר ומונע שמנוניות וברק.
הקרם מועשר בויטמין E ואלוה-ברבדנסיס אשר מרגיע את העור ושומר על לחות טבעית.
בקרם תמציות צמחים לספיחת עודפי שומן ומניעת התרחבות הנקבוביות.
מומלץ להשתמש באופן קבוע על מנת לראות תוצאות שיעניקו לעור מראה חלק וחיוני.

תכולה: 50 מ"ל
מחיר 69-99 ש"ח

קישור לאתר סבוקלם : http://sebocalm.co.il/
קישור לפייסבוק: https://www.facebook.com/SeboCalm/?fref=ts

ממליצה בחום 



אין תגובות: