יום חמישי, 25 בפברואר 2016

האם גם אתם אוהבים ניקיון?+ קופון שווה





אנו שואפים להקל ולשפר את איכות חיינו היום יומיים בניקיון ולחפש את הדרך הקלה הפשוטה והפתרון הכי טוב שיכול לעזור לנו ולהקל אלינו ולאפשר לנו להגיע לתוצאות ניקוי הטובות ביותר.
כל פעם שיוצא מוצר חדש לשוק בחומרי הניקיון אני אוהבת לנסות ולראות האם באמת המוצר יותר טוב מחומר ניקוי שבו אני משתמשת באופן קבוע והאם ניתן לשפר עוד..
  אני אוהבת לקנות סבון נתלה לאסלה  וכמו שסיפרתי לכם ברגע שיוצא מוצר חדש אני שמחה לנסות -תכירו את 4 כדוריות הניקיון מבית הנקל סוד הזוכה במוצר השנה 2015 המעניק לאסלה שלנו ניקיון באמת מושלם בכל הדחה לעומת מוצרים אחרים שהתנסתי בהם.

ה"סוד" לסבון אסלה - 4 כדוריות הניקיון אשר מציעה חדשנות וייחודיות בשילוב עיצוב חדשני ומודרני בתחום ניקיון השירותים.י
סבון אסלה מגיע בצורת 4 כדוריות עם 4 פעולות ניקיון בכל הדחה: הקצפה, חיטוי וניקוי, הסרת אבנית, הגנה מפני לכלוך, מסירה כתמים ומשאירה ניחוח נהדר,חזק ומרענן אשר מחזיק לאורך זמן ארוך יותר ממוצר אחר שניסיתי וחסך לי את הצורך בניקיון ושעבוד היום-יומי של האסלה.
הסבון נתלה בקלות על כל אסלה ומעניק רמה גבוהה של ביצועים כאשר כל אחת מ 4 הכדוריות מכילה חומרים פעילי שטח ורכיבי עזר המבצעים פעולות אקטיביות בניקוי האסלה בכל הדחה.
























הסבון לאסלה מגיע בשלושה ריחות: 

blue אקטיב עם אפקט האקונומיקה




blue אקטיב בניחוח אקליפטוס




וסוד סבון לאסלה בניחוח לימון.




















ממליצה בחום,מאוד אהבתי את המוצר מבחינת ניקיון והריח החזק של ניקיון וחיטוי.
לאחר שקראתם את המלצתי ואת דעתי הייתי שמחה לשמוע, מה דעתכם בשאלון שעשוע קטנטן:
באיזה תדירות אתם מנקים את האסלה שלכם לפי:

"אובססיית על" - פעם -פעמיים ביום
"מחלת ניקיון" - פעמיים בשבוע
"האדם הסביר - פעם בשבוע
"בזרימה" - פעם בשבועיים

לאחר שעניתם על השאלון הקצרצר תחליטו אם אתם משתייכים לאחד משני הטיפוסים העליוניים הקופון הזה הוא בדיוק בשבילכם.


מצורף קופון ב-5 ש"ח בסניפי הסופר פארם בלבד (שימו לב שהקופון הינו דיגיטלי, ולכן אין צורך בהדפסתו).
השובר בתוקף מ1.2.16-29.2.16


אין תגובות: